بلیط تهران ارمنستان

بلیط تهران ارمنستان

بلیط هواپیما ارمنستان

بلیط تهران ارمنستان موضوعی است که قرار است در این محتوا به آن بپردازیم. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از زیبایی‌ها و طبیعت فوق‌ العاده ارمنستان به وجد آمده‌اید و قصد سفر به این کشور را دارید. پیشنهاد NPK به شما این است که تا آخر این محتوا همراه ما باشید تا در نهایت بتوانید بهترین تصمیم را در مورد تهیه بلیط تهران ارمنستان و موضوعات مرتبط با آن بگیرید.

بلیط هواپیما ایروان

یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان، ارمنستان است. در این ‌بین دلایل مختلفی از جمله ارزانی سفر به نسبت بقیه کشورها، بی‌ تأثیر نیست. امروزه سفر به کشورهای خارجی، چه دور و چه نزدیک بسیار گران شده است و به همین علت، سفر به ارمنستان در اولویت لیست اکثر مسافران قرار دارد. همچنین نزدیکی جغرافیایی به این کشور نیز بی‌ تأثیر نیست و موجب شده است ایرانیان به‌ راحتی به این کشور سفر کنند و لذت ببرند.
ایروان، پایتخت ارمنستان از پرطرفدارترین شهرهای میزبان برای مسافران ایرانی و غیر ایرانی است. جاذبه‌ های جذاب تاریخی و طبیعی فراوانی که این شهر در خود جای‌ داده است، آن را به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل کرده است. در ادامه به نکات مهم تهیه بلیط تهران ارمنستان می‌پردازیم.

راهنمای خرید بلیط هواپیما ایروان

در این جا تاکید بر این است که شما با نهایت دقت به جستجوی بهترین بلیط‌ها باشید. در ابتدا شما باید در جریان برنامه‌های پرواز از ایران به ایروان و برعکس از ایروان به تهران قرار بگیرید. در قسمت مهم پروازهای خارجی، شما باید نوع بلیت را انتخاب کنید. نوع بلیط شامل این است که آیا شما قصد خرید بلیت رفت‌ و برگشت را دارید و یا می‌خواهید تنها بلیت رفت بگیرید. بر مبنای همین، شما باید جزئیات بلیط تهران ارمنستان مانند مبدأ و مقصد را چک کنید و همچنین حواستان به تاریخ رفت، برگشت و حتی تعداد مسافران نیز باشد.

بلیت هواپیما تهران ایروان

نکته قابل‌ توجه در اینجا این است که برای خرید بلیط تهران ارمنستان بهتر است که بلیت‌های رفت‌ و برگشت تهیه کنید تا خیالتان از بابت پرواز و شرایط سفرتان راحت باشد. ولی اگر قصد تهیه بلیت برای رفت‌ و برگشت به‌ صورت جداگانه را دارید بهتر است با جستجوی دقیق، تمامی شرایط را اعم از قیمت، فرودگاه، آب و هوای ارمنستان و مواردی از این ‌دست را مقایسه کرده و نهایتا اقدام به تصمیم‌گیری و انتخاب بهترین زمان سفر به ارمنستان و خرید تور ارمنستان نوروز کنید.

قیمت بلیط هواپیما ارمنستان

بدیهی است که قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه‌ به کلاس پروازی که مدنظر شماست، به طور حتم قیمت پروازتان نیز متفاوت خواهد بود. همچنین اینکه شما چه تاریخ و ساعت پروازی را برای خود و همراهانتان در نظر دارید نیز در قیمت بلیت مؤثر است. از عوامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت می‌توان به مستقیم و یا غیر مستقیم بودن پرواز انتخابی‌تان نیز اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، یک سری موارد جانبی ولی با اهمیت را در ادامه بررسی می‌کنیم. مواردی که می‌تواند قیمت بلیط شما را بسیار کمتر کند.

ارزانترین بلیت هواپیما ایروان

اگر به دنبال بلیط ارزان برای سفر به ارمنستان هستید، مهم است که بدانید قیمت بلیط هواپیما با توجه‌ به ماه‌های مختلفی که شما مدنظر دارید متفاوت است. برای همین سعی کنید بلیط‌های خود را از دو تا چهار ماه قبل خریداری کنید تا در هنگام سفر مشکلی برای شما و خانواده‌تان به وجود نیاید. به یاد داشته باشید به طور معمول ارزان‌ترین بلیت برای پرواز از تهران به ایروان را می‌توانید در ماه مارس خریداری کنید. روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه روزهایی در هفته‌اند که شما معمولاً می‌توانید با قیمت ارزان‌تری بلیت سفرتان را تهیه کنید.
این نکته را هم مدنظر داشته باشید که بلیط تهران ارمنستان رفت‌ و برگشت از بلیت یک‌ طرفه رفت‌ و برگشت ارزان‌تر است. پس با توجه‌ به این نکته شما می‌توانید بلیت رفت‌ و برگشت را قبل از سفر خریداری کنید تا قیمت نهایی برای شما کمتر شود. ولی این در شرایطی است که شما تاریخ سفر برگشتتان مشخص باشد. در غیر این صورت ریسک نکنید و هنگام مشخص‌شدن تاریخ برگشت اقدام به خرید بلیط کنید.

 

بلیط تهران ارمنستان

معرفی فرودگاه بین المللی ایروان

فرودگاه بین‌المللی ایروان انواعی از امکانات و خدمات را در جهت تسهیل پرواز به مسافران ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم‌های ایمنی مجهز به‌ کار رفته در فرودگاه اشاره کرد. پارکینگ، سالن ویژه کلاس تجاری، باربری فرودگاه، سالن VIP، خدمات ویژه مسافران با کم‌ توانی جسمی و افراد با شرایط خاص در مکان های مختلف و در هتل های ارمنستان، بانک‌ها و صرافی‌ها و همچنین خدمات پستی از جمله این امکانات هستند.
رستوران و کافه‌های مختلف تعبیه شده در فرودگاه این امکان را به شما می‌دهند که در طول مدت انتظارتان بتوانید از مواد غذایی موجود در این مکان‌ها خریداری کنید. همچنین اگر نگران خرید سوغاتی و مواردی از این‌ دست هستید باید بدانید که انواعی از فروشگاه‌ها محصولات مختلفی را به مسافران ارائه می‌دهند و شما می‌توانید برای خودتان و عزیزانتان هدیه بگیرید.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید که فرودگاه بین‌ المللی زوارتنوتس که نام دیگر فرودگاه بین‌ المللی ایروان است، تنها فرودگاه بین‌ المللی در ارمنستان است. این فرودگاه مهم و بین‌ المللی سالانه بیش از 3 میلیون مسافر را در خود جای می‌دهد.
موقعیت مکانی این فرودگاه در نزدیکی شهر زوارتنوتس قرار دارد و با غرب ایروان 12 کیلومتر فاصله دارد. این فرودگاه حتی از فرودگاه‌های مهم در قفقاز است که 3 ترمینال دارد. در حال حاضر ترمینال 2 و 3 آن در حال استفاده و ترمینال شماره 1 آن از سال 2011 بسته شد. این ترمینال به دلیل معماری جذاب و متفاوتش به‌ عنوان یک اثر ملی برای این کشور به ثبت رسیده است.
شما با تهیه بلیط تهران ارمنستان می‌توانید از ترمینال‌های در حال فعالیت آن استفاده کنید. سالن‌هایی ترمینال شماره 2 و 3 به‌وسیلة یک پل به هم دیگر متصل شده و مسافران با خرید بلیط می‌توانند وارد یکی از این دو ترمینال شوند.

 

بلیط هواپیما ارمنستان
حرف پایانی
در این محتوا به موارد مهمی که شما باید در هنگام خرید بلیط به آن توجه کنید، اشاره کردیم. توجه داشته باشید که وقتتان را به جستجو در سایت‌های نامعتبر و بیهوده سپری نکنید. اولویت‌های مدنظرتان را برای خرید بلیت به این کشور مدنظر قرار دهید و با توجه‌به آنها به جستجوی هدفمند و مقایسه بپردازید. همچنین موارد ذکر شده در این جا را به یاد بسپارید و در مراحل مختلف خرید بلیط تهران ارمنستان از آن کمک بگیرید.

نظرات کاربران
دیدگاه