کشورهای اروپایی

 کشورهای اروپایی

از کشورهایی با ساختمان های کلاسیک اروپایی گرفته تا کشورهایی با طبیعتی رویایی را با خرید تور اروپا می توانیم تجربه کنیم؛ تجربه ای که شاید برای قشر متوسط ایرانیان زیاد رخ ندهد. درست است که سفر به کشورهایی چون افریقا یا ویتنام و... نیز جذاب است اما همواره برای افراد زیادی تورهای اروپایی جذاب تر هستند. در اینجا به معرفی کشورهایی در اروپا می پردازیم که از نظر یکی از معتبرترین وبسایت های گردشگری دنیا یعنی تراولر انتخاب شده اند.

سفر به ایتالیا

برای دومین سال متوالی کشور ایتالیا توانست رتبه نخست را در فهرست کشورهای محبوب اروپایی برای سفر به دست بیاورد. اگر شما هم علاقه مند به سفر به ایتالیا هستید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید یا می خواهید از هزینه های سفر مطلح شوید لطفا از صفحه تور ایتالیا دیدن کنید. ایتالیا همان کشور شبیه به چکمه ای است که در روی نقشه جهان به خوبی خودنمایی می کند. پایتخت ایتالیا شهر رم است که دیدنی هایی بسیار جذاب دارد از رستوران های رنگارنگ با غذاهای خوشمزه گرفته تا بناهای منحصر به فردی چون آمفی تئاتر کلوسئوم. با این وجود زیبایی های ایتالیا تنها به شهر رم مختص نمی شود بلکه تمامی شهرها و حتی روستاهای کوچک این کشور نیز جالب هستند و مردم این دیار نیز با فرهنگ خاص خود دل گردشگران را می برند و با برپایی فستیوال های مختلف سرگرمی هایی به یادماندنی ایجاد می کنند.

سفر به ایتالیا

کشور پرتغال

پرتغال دومین کشور محبوب برای سفر در میان تمامی کشورهای اروپایی انتخاب شد. پرتغال با عنوان یکی از غربی ترین کشورهای اروپایی شناخته می شود. این کشور را با هتل های دوست داشتنی و خدمات خوب آنها و جو خوشایند خیابان ها و در نهایت سواحل آن شناخته می شود. پرتغال از غرب و جنوب با اقیانوس اطلس و از شمال و شرق با اسپانیا همسایه است و همین موضوع آب و هوای بسیار عالی را در این کشور حکمفرما کرده است. پرتغال سالهای زیادی تحت سلطه رومیان بود و هنوز هم آثار رومیان در پرتغال به وضوح دیده می شود و همین موضوع آن را به مقصدی خوب برای علاقه مندان به خرید تور پرتغال تبدیل کرده است.

کشور پرتغال

کشور ایرلند

قدم زدن در سواحل باورنکردنی ایرلند هر کسی را آرام می کند. ایرلند کشور کم ارتفاعی است که دشت های متعددی دارد و چند رود وسیع و قابل کشتی رانی در آن هست که موقعیت خوبی را برای تفریح گردشگران فراهم می کنند. کشور ایرلند یک جزیره در میان اقیانوس اطلس است و طبیعتی زیبا با دشت های سرسبز دارد.
ایرلند دومین جزیره بزرگ در جزایر بریتانیاست که کانال سنت جورج و کانال انگلیس آن را از خشکی های اطراف جدا کرده اند. بد نیست بدانید که ایرلند سومین جزیره بزرگ در قاره اروپا به شمار می آید.
سرشماری سال 2011 میلادی نشان داد که ایرلند 6 میلیون و 600 هزار نفر جمعیت دارد که همین عدد آن را به دومین جزیره پرجمعیت در سراسر اروپا تبدیل کرد. اگر قصد طبیعتگردی یا عکاسی دارید ایرلند یکی از بهترین مناطق در اروپاست چون هم کوه دارد و هم رود و هم اقیانوس و جنگل های انبوه.

کشور ایرلند

سفر به تایلند

فاصله تایلند با کشور چین 2238 کیلومتر است به همین خاطر برخی مسافران ترجیح می دهند که تور چین و تور تایلند را در کنار هم خریداری کنند زیرا اگر بخواهید این دو کشور را به صورت مجزا از ایران ببینید، از نظر هزینه بسیار بیشتر خواهد بود. از نظر من تمامی شهرهای تایلند دیدنی هستند اما از مان آنها بانکوک، پاتایا و پوکت امکانات بیشتری را در اختیار گردشگران قرار می دهند. از جزایر فی فی گرفته تا بازارهای شناور بانکوک همه دیدنی هستند و شاید نتوان آن ها را به شهرهای لوکس اروپایی مقایسه کرد اما در نوع خود بسیار جذاب هستند. اگر به طبیعتگرید یا ماهیگیری و قایق سواری و ماساژ علاقه مند هستید، تایلند جای بسیار مناسبی برای شما خواهد بود پس جای تعجب نیست که نام تایلند هم در فهرست پیس رو باشد.

سفر به تایلند

سفر به ترکیه

ترکیه یکی از شناخته شده ترین کشورهای خارجی برای ایرانی هاست و دیگر لازم نیست از شهرهای مختلف آن مانند استانبول و آنتالیا و... بگوییم. بنادر سنگی و مساجد منحصر به فرد و غذاهای مشهور ترکیه تنها برخی از جذابیت های کشور ترکیه هستند. مسئولان این دیار به دلیل آن که سرمایه گذاری زیادی روی صنعت توریست خود انجام داده اند توانستند طی یک دهه به شهرتی جهانی دست یابند و حالا نام این کشور در امریکا نیز به عنوان کشوری ارزان برای سفر و تفریح طنین انداز شده است.

سفر به ترکیه

 

نویسنده: زهرا میرزایی

نظرات کاربران
دیدگاه