بازار های شبانه در سامویی

بازار های شبانه در سامویی

بازار های شبانه سامویی

بازارها و مراکز خرید معمولا جزو مکان‌ های پر بازدید یک شهر محسوب می‌ شوند و خرید از آنها از فعالیت‌ های جدایی‌ ناپذیر هر سفری است. سامویی نیز از جمله مکان‌های گردشگری محبوبی است که بازارهای زیادی دارد و مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. بازار های شبانه سامویی تجربه‌ ای بی‌ نظیر از فرهنگ، تفریح و خرید برای بازدید کنندگان فراهم می‌ سازند که برای یکبار هم که شده، ارزش دید و بازدید را دارند. در ادامه با NPK همراه باشید که برخی از ویژگی‌ های این بازارها و ساعت بازدید از آنها برای آگاهی شما آورده شده است.

بازار دهکده ماهیگیر سامویی

طولانی‌ ترین بازاری که می‌ توانید در سامویی در آن گشت‌ و گذار و خرید کنید بازار شبانه روستای فیشرمن است. این بازار پر هیاهو می‌ تواند تجربه متفاوتی از خرید را برای شما رقم بزند و شما را با فرهنگ سامویی آشنا کند. در این بازار رنگارنگ می‌ توان صنایع‌ دستی تایلندی، غذاهای متنوع، لباس‌ های فاخر و زیبایی‌ های بسیاری را دید که همه نشان دهنده فرهنگ تایلند هستند. با سفارش غذا در این بازار همراه با موسیقی‌ های زنده و دلنشینی که در رستوران های سامویی پخش می‌ شود لذت صرف غذا دو چندان می‌ شود.
فروشندگان مغازه‌ های این بازار با گرمی با خریداران رفتار می‌ کنند و خریدی رضایت‌ بخش را برای آنها رقم می‌ زنند. در بازار این روستای سنتی که سراسر هیجان است می‌ توانید سوغاتی‌ های بی‌ نظیری برای عزیزان خود تهیه کنید. در راستای این بازار می‌ توانید ساحل بوفت را ببینید و تجربه صرف غذا را در آن داشته باشید. اگر قصد دارید از این بازار دیدن کنید می‌ توانید در غروب‌ های جمعه زمانی را به بازدید از آن اختصاص دهید.

بازار لامای سامویی

در این بازار بزرگ علاوه بر خرید از مراکز خرید سامویی می‌ توانید نمایش‌ های خیابانی جذابی را هم تماشا کنید. امکان صرف غذا در رستوران‌ های این بازار برای افرادی که شب به این منطقه می‌ رسند فراهم شده است. غذاهای محلی، سنتی و غذاهای شناخته شده‌ ای در این بازار به فروش می‌ رسد که ارزش امتحان‌ کردن را دارند. صنایع‌ دستی تایلندی و وسایل سنتی این بازار که نشان از فرهنگ تایلند دارند، می‌ توانند سوغاتی متفاوتی برای دوستان و خانواده‌ تان باشند.
بعد از بازدید از این بازار که از زیباترین بازار های شبانه سامویی به شمار می‌ رود که می‌ توانید از سواحل سامویی یعنی ساحل لامای که در نزدیکی این بازار قرار دارد دیدن کنید. اگر به مکان‌ های مذهبی علاقه دارید می‌ توانید به معبد وات لامای که در نزدیکی این بازار قرار دارد بروید و از آرامش آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که این بازار همه‌ روزه برای ارائه خدمات به مشتریان باز است.

بازار مائه نام سامویی

یکی دیگر از بازار های شبانه سامویی بازار مائه نام است که در میان گردشگران تور سامویی محبوبیت زیادی کسب کرده است. این بازار خیابانی در زمان جشن‌ های چینی بسیار زیباتر و پر طرفدارتر هم می‌ شود. هنگام خرید از این بازار می‌ توانید از ساحل مائه نام که در نزدیکی این بازار قرار دارد دیدن کنید و آرامش بی‌ نظیری را تجربه کنید.
با خرید غذا از این بازار می‌ توانید به تماشای غروب این ساحل بنشینید و خاطرات بی‌ نظیری را در ذهن خود و عزیزانتان ثبت کنید. در این بازار که روزهای پنجشنبه از غروب تا اواخر شب باز است می‌ توانید از موسیقی‌ های زنده‌ای که توسط افراد تایلندی اجرا می‌ شود لذت ببرید.

بازار چونگ مون سامویی

این بازار زیبا با غذاهای تایلندی خوشمزه‌ ای که دارد همراه با موسیقی‌ های زنده احساس بی‌ نظیری به گردشگران در تور سامویی نوروز نیز می‌ دهد. شما در روزهای چهارشنبه می‌ توانید از این بازار دیدن کنید و طعم غذاهای لذیذ تایلندی را بچشید. همچنین می‌ توانید بعد از بازدید از بازار از ساحل چئونگ مون دیدن کنید و به استراحت و آفتاب‌ گرفتن در آن بپردازید.

بازار شبانه چاونگ سامویی

این بازار شبانه یک بازار غذای خیابانی است که غذاهای متنوع و لذیذ زیادی را به گردشگران تور تایلند در سامویی ارائه می‌ دهد. در این بازار که تلاش می‌شود همه‌ روزه به روی علاقه‌ مندان باز باشد، غذاهای مردم مختلف جهان مطابق با اغلب سلیقه‌ ها سرو می‌ شود. در میان بازار های شبانه سامویی در این بازار می‌ توانید علاوه بر صرف غذا به فعالیت‌ های سرگرم‌ کننده‌ ای مانند مبارزات موی تای بپردازید و از این فرصت استثنایی برای تجربه این ورزش در آب و هوای سامویی استفاده کنید. زمان بازدید از این بازار روزهای پنجشنبه تا شنبه است و می‌ توانید غروب تا پاسی از شب را در این بازار بگذرانید.

 

بازارهای شبانه سامویی

مرکز خرید فستیوال مرکزی سامویی

مرکز خرید فستیوال مرکزی چاونگ محلی است که تا پاسی از شب به ارائه غذاهای خوشمزه، نوشیدنی‌ های محلی، موسیقی‌ های زنده و غرفه‌ های خرید به مشتریان خود می‌ پردازد. در این فستیوال مرکزی بزرگترین مرکز خرید وجود دارد که انواع مختلفی از رستوران‌ ها، مغازه‌ ها و یک سینما در آن قرار دارد که می‌ تواند برای مخاطبان خود جالب‌ توجه باشد. شما می‌ توانید هر روزه در بازه زمانی 10 صبح تا 10 شب از این بازار دیدن کنید و نهایت استفاده را از تور خارجی سامویی ببرید.

 

بهترین بازارهای شبانه سامویی

بازار شبانه سی خائو سامویی

این بازار کوچک محلی یکی از مراکز گردشگری و جاذبه های گردشگری سامویی محسوب می‌ شود و بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می‌ کند. در این بازار می‌ توانید غذاهای محلی را تهیه کنید و از وسایل دست‌ ساز مغازه‌ های آن برای خود خرید هایی انجام دهید. فضای گرم و صمیمی این بازار امکان ارتباط متقابل گردشگران و افراد منطقه را افزایش می‌ دهد و خصوصیتی متفاوت به این بازار می‌ دهد. این بازار همه‌ روزه از غروب تا اواخر شب به روی بازدید کنندگان باز است.

مرکز خرید وارف سامویی

در این بازار شبانه می‌ توانید هم به خرید بپردازید و هم از سرگرمی‌ ها و غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید. امکان خرید لوازم و جواهرات دست‌ ساز این بازار برای مشتریان فراهم شده است که بسیار زیبا و پر طرفدار هستند. غذاهای دریایی که در این بازار ارائه می‌ شوند در میان بازار های شبانه سامویی بسیار پر طرفدار هستند و با طعم خاص خود می‌ توانند گزینه‌ ای مناسب برای امتحان‌ کردن باشند. شما می‌ توانید در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از این بازار دیدن کنید و از زیبایی‌ های آن در جزایر سامویی بهره ببرید.

بازار شبانه ناتون سامویی

در این بازار شبانه امکان خرید غذاهای بسیار لذیذ تایلندی که روی چرخ‌ دستی‌ های کوچکی عرضه می‌ شوند وجود دارد. به‌ قدری غذاهای این بازار خوشمزه است که امکان انتخاب‌ کردن را از شما می‌ گیرد. در اغلب بازار های شبانه سامویی غذاها با هزینه مناسبی به فروش می‌ رسند و ناتون نیز از این قاعده مستثنا نیست. شما بین ساعات ۱۶ تا ۲۲ شب می‌ توانید از این بازار دیدن کنید و طعم غذاهای بی‌ نظیر آن را امتحان کنید.
نظرات کاربران
دیدگاه