هتل های سامویی

هتل های سامویی

بهترین هتل های سامویی

یکی از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری که اخیرا توانسته توجه گردشگران بسیاری را از تمام نقاط جهان در تور تایلند به خود جلب کند، جزیره سامویی واقع شده در جنوب شرق قاره آسیا و کشور تایلند است‌. این جزیره دیدنی با وجود ساحل زیبا و طبیعت‌ چشم‌ نواز خود، برای مدت‌ های طولانی نا شناخته محسوب می‌ شد ولی در پنجاه سال اخیر تبدیل به یکی از پر طرفدارترین جزایر جهان برای تفریح و گردش شده است. از آنجایی که انتخاب محل اقامت مناسب، یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های گردشگران تور سامویی به شمار می‌ آید، هتل‌ های بسیار جذابی در جزیره سامویی ساخته شده‌ اند. در ادامه برخی از معروف‌ ترین هتل های سامویی را نام برده و ویژگی‌ های آنها را شرح می‌ دهیم. با NPK همراه باشید.

هتل پاویلیون سامویی

هتل پاویلیون سامویی ویلا اند ریزورت، یکی از محبوب‌ ترین هتل‌ های سامویی به شمار می‌ آید. این هتل نزدیک ساحل لامای است و اگر فردی بخواهد پیاده از ساحل به هتل پاویلیون سامویی ویلا اند ریزورت برود، تقریبا دو دقیقه طول می‌ کشد. نزدیکی این هتل به ساحل، چشم‌ اندازی بی‌ نظیر را برای مشتری‌ های هتل فراهم کرده است.
البته قابل ذکر است که چشم‌ انداز خیره‌ کننده و فاصله کم با سواحل سامویی تنها نقاط قوت این هتل نیستند. از دیگر مزایای هتل پاویلیون سامویی ویلا اند ریزورت، می‌ توان به امکاناتی از جمله استخر، جکوزی، مرکز اسپا، باشگاه ورزشی، کتابخانه، ترانسفر فرودگاهی، رستوران و کافه اشاره کرد.
اتاق‌ های این هتل به مبلمان زیبا، تخت‌ خواب راحت، اینترنت رایگان، تلویزیون و دی‌ وی‌ دی‌ پلیر مجهز هستند. حمام اختصاصی اتاق‌ های هتل پاویلیون سامویی ویلا اند ریزورت دارای سشوار، حوله و مسواک است. همچنین یکی از جالب‌ ترین خصوصیات این هتل، برنامه‌ های ویژه‌ ای است که بعد از ظهر اجرا می‌ شوند و می توانید در تور سامویی نوروز نیز از آنها لذت ببرید.
کافه و رستوران هتل پاویلیون سامویی ویلا اند ریزورت به کمک آشپزهای ماهر خود، علاوه بر غذاهای سنتی تایلندی، غذاهای ایتالیایی بی‌ نظیری را به مهمانان خود ارائه می‌ دهند. باشگاه ورزشی مجهز این هتل، چشم‌ انداز فوق‌ العاده‌‌ ای به باغ دارد و ورزشکاران می‌ توانند از پیشخوان نوشیدنی تهیه کنند. قابل ذکر است که مهمانان هتل برای استفاده از استخر و باشگاه ورزشی باید بلیط تهیه کرده باشند. از دیگر نقاط قوت این هتل می‌ توان به پارکینگ اختصاصی آن که کاملا رایگان است، اشاره کرد.

هتل لانا سامویی

اگر در حال تحقیق در مورد هتل‌ های سامویی باشید، احتمالا اسم هتل لانا سامویی را شنیده‌ اید. هتل لانا سامویی یکی از مجهز ترین هتل های سامویی است و امکاناتی که ارائه می‌ دهد، نسبت به قیمتش عالی به شمار می‌ آیند. طی کردن مسافت میان فرودگاه بین‌ المللی سامویی تا هتل لانا سامویی با ماشین، تنها پنج دقیقه زمان می‌ برد، فاصله این هتل با ساحل چئونگ‌ مون نیز تنها هفت دقیقه رانندگی با ماشین است. پیمودن فاصله هتل لانا سامویی با مرکز تفریحی شابنه چاونگ و مراکز خرید سامویی نیز بیش از ده دقیقه رانندگی زمان نمی‌ برد.
مجاورت هتل لانا سامویی با ساحل زیبای بوفونت، یکی از مهم‌ ترین علت‌ های محبوبیت آن است. تمام ویلاهای لوکس اما راحت این هتل، دارای آشپزخانه اختصاصی هستند‌. هتل به استخر، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ و اسپا، باشگاه ورزشی، خدمات خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، تور گردشگری، ماشین اجاره‌ ای و رستورانی چشم‌ نواز در فضای باز مجهز است. اینترنت رایگان نیز به تمام مهمانان هتل ارائه می‌ گردد.
اتاق‌ های هتل لانا سامویی، علاوه بر اینکه ظاهر بسیار شیکی دارند، راحت محسوب می‌ شوند. تمام اتاق‌ های هتل دارای تلویزیونی همراه با شبکات ماهواره‌ای، حمامی بسیار مجهز، مبلمان و تخت خواب نرم و راحت هستند. رستوران هتل لانا سامویی منوی بسیار کاملی دارد و علاوه بر عرضه انواع غذاهای تایلندی، به مهمانان خود غذاهای بین‌ المللی نیز ارائه می‌ دهد.
کافه این هتل نیز با انواع نوشیدنی و دسر، از مهمانان پذیرایی می‌ کند. یکی دیگر از خدمات محبوب این هتل، نگهداری از کودک است. والدین با سپردن فرزند خود به پرستاران بچه هتل می‌ توانند آزادانه از اوقات تفریح خود بهره بگیرند. یک نکته قابل ذکر این است که هنگام خرید بلیط تهران سامویی و رزرو هتل های سامویی، پارکینگ اختصاصی این هتل نیاز به رزرو دارد.

 

هتل های سامویی

هتل سامویی ورتیکالر

اگر بخواهید مسیر هتل سامویی ورتیکالر تا ساحل را پیاده طی کنید، تنها شش دقیقه در راه هستید و اگر مقصدتان ساحل چاونگ و چاونگ سنترال باشد، پیمودن این راه شاید ده دقیقه طول بکشد. هتل سامویی ورتیکالر یکی از هتل های سامویی محسوب می‌ شود که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است، به عنوان مثال طی مسافت هتل تا ساحل لامای و فرودگاه با ماشین یک ربع زمان می‌ برد و فاصله هتل تا معبد بودا نیز بیست دقیقه رانندگی با ماشین است.
هتل ورتیکالر سامویی علاوه بر چشم‌ انداز خیره‌ کننده‌ اش به دریا، به کوه‌ ها نیز دید دارد و این چشم‌ انداز بی‌ نظیر، یکی از مهم‌ ترین دلایل محبوبیت هتل است. استخر سر باز، باشگاه ورزشی، خدمات خشکشویی، انباری، ترانسفر فرودگاهی، تور گردشگری، ماشین کرایه‌ ای، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و رستوران، از جمله امکاناتی که توسط هتل سامویی ورتیکالر به مهمانان ارائه می‌ شوند.
اتاق‌ های هتل سامویی ورتیکالر به سیستم تهویه هوا مجهز هستند و این مورد سبب می‌ شود که آب و هوای سامویی و هوای شرجی جزیره سامویی، مهمانان را درون اتاق‌ هایشان آزرده نکند. تلویزیونی همراه با شبکه‌ های ماهواره‌ ای، گاو صندق و حمام مجهز به سشوار، از دیگر خدمات این هتل محسوب می‌ گردند. رستوران هتل سامویی ورتیکالر نیز در تمام وعده‌ های غذایی با ارائه منویی کامل از انواع غذای سنتی تایلندی، از مهمانان پذیرایی می‌ کند.

 

بهترین هتل های سامویی

هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت

شاید بتوان هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت را به عنوان لوکس‌ ترین و مجلل‌ ترین هتل در بین هتل های سامویی معرفی کرد. این هتل یک ساحل اختصاصی در مجاورت خلیج هانومان دارد و از سرسبز ترین نقاط جزیره سامویی نیز محسوب می‌ شود. طی کردن فاصله هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت تا فرودگاه بین‌ المللی سامویی و ساحل چاونگ با ماشین، حدودا هفت دقیقه زمان می‌ برد. همچنین تنها با چهار دقیقه رانندگی، می‌ توان به ساحل چونگ مونگ رسید.
امکانات ویژه این هتل سبب شده‌ اند که نسبت به اکثر هتل‌ های سامویی، هزینه بالاتری داشته باشد. از امکانات هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت می‌ توان به استخر عمومی و خصوصی، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و اسپا، باشگاه ورزشی، آرایشگاه، کلاس آموزش یوگا، کلاس آموزش آشپزی، بوتیک، کتابخانه، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، نگهداری از کودک، اینترنت رایگاه، کافه و رستوران اشاره کرد.
دکوراسیون هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت به سبک کلاسیک است و این دکوراسیون همراه با سقف بسیار بلند و معماری جالب هتل، جلوه بسیار خیره‌ کننده‌ ای را فراهم می‌ کند. تمام اتاق‌ های این هتل به تلویزیون همراه با شبکه‌ های ماهواره‌ ای، دی‌ وی‌ دی پلیر، شارژ و داک‌ آی‌ پد، یخچال و رخت‌ خوابی بسیار با کیفیت مجهز هستند. حمام اختصاصی اتاق‌ ها علاوه بر اینکه دارای وان و سشوار است، تعدادی لوازم آرایشی و بهداشتی هم دارد.
رستوران ساحلی هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت در تمام بیست و چهار ساعت روز، آماده خدمت‌ رسانی است و در رستوران بلوفایر اند گریل، شام ارائه می‌ شود. در این رستوران‌ ها علاوه بر غذاهای تایلندی، غذاهای بین‌ المللی نیز عرضه می‌ گردند. کافه هتل با سرو انواع نوشیدنی، از مهمانان تور خارجی تایلند پذیرایی می‌ کند. پارکینگ این هتل نیز رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.

 

هتل شرایتون ریزورت سامویی

هتل شرایتون سامویی ریزورت

یکی از زیباترین هتل‌ های سامویی که دارای ساحل اختصاصی است، هتل شرایتون سامویی ریزورت نام دارد. زمان پیومدن فاصله بین این هتل که با معماری زیبای مدیترانه‌ ای خود توجه بسیاری از گردشگران را جلب می‌ کند با فرودگاه بین‌ المللی سامویی، یک ربع است. هتل شرایتون سامویی ریزورت با مراکز خرید سامویی، حدودا سه کیلومتر فاصله دارد و می توانید پس از بازدید از جاذبه های گردشگری سامویی در آن اقامتی آسوده داشته باشید.
استخر، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی، زمین تنیس، سالن ماساژ و اسپا، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، پارکینگ، نگهداری از کودک، اینترنت رایگان و رستوران، برخی از خدمات این هتل محسوب می‌ شوند. همچنین این هتل به عنوان یکی از مجهزترین هتل های جزایر سامویی شناخته می‌ شود؛ تمامی اتاق‌ های هتل شرایتون سامویی ریزورت، بالکنی اختصاصی با نمای چشم‌ گیری به ساحل چاونگ دارند. اتاق‌ ها دارای امکاناتی از جمله تلویزیون، یخچال، قهوه‌ ساز، گاو صندوق، حمام اختصاصی و مجهز به لوازم بهداشتی هستند.
منوی غنی رستوران‌ ها و کافه هتل شرایتون سامویی ریزورت، رضایت مهمانان را به دست می‌ آورد. شرایتون سامویی ریزورت یکی از هتل‌ های سامویی است که علاوه بر ارائه انواع غذای تایلندی، غذاهای بین‌ المللی گوناگونی را برای مهمانان خود فراهم می‌ کند.
رستوران کوکو اسپایس در باغ قرار دارد و بالکن بزرگی به آن جلوه خاصی می‌ بخشد؛ این رستوران انواع غذا را به مهمانان عرضه می‌ کند. رستوران لانگ تالای در ساحل اختصاصی هتل شرایتون سامویی ریزورت واقع شده و صرفا غذاهای دریایی را به مهمانان خود، ارائه می‌ دهد. این هتل دارای دو کافه است، یکی در لابی هتل و دیگری در ساحل، هر دوی این ساحل‌ ها انواع نوشیدنی و تنقلات را به فروش می‌ رسانند.

 

رزرو هتل در سامویی
جمع بندی
جزیره سامویی با وجود مسافت اندک خود، دارای هتل‌ های بسیاری با چشم‌ انداز های بی‌ نظیر و خدماتی عالی است. از این رو شاید انتخاب بهترین هتل های سامویی چندان راحت نباشد ولی با در نظر گرفتن بودجه و اولویت‌ ها، می‌ توان به مناسب‌ ترین گزینه دست یافت.

نظرات کاربران
دیدگاه